2009. március 9., hétfő

Horgolok, táskákat gyártok.

Még korábban megbeszéltem a Párom unokatesóival, hogy horgolok nekik egy – egy táskát.
Arról beszélgettünk, hogy milyen jó áron el lehetne adni egy ilyen táskát.
Mondtam nekik, hogy
-A kézimunka az nem egy kifizetődő munka.
-De, de ilyenekre biztos lenne vevő!
Jól van, gondoltam magamban...

A vastagabb fonalból kezdtem el, mert erre még a virágokat is meg kell csinálni.
Ahogy elkezdtem, írtam az időt is, amennyit horgoltam, csak saccperkábé, mert közben tv-t is néztem... meg ilyesmi. A lényeg, hogy eddig a világos táska 18,5 órámba került. És még egy másik díszt is szeretnék rá tenni.
A Párommal megterveztettem a mintát rá, amit meg szeretnék hajócskázni.
Azt hiszem fel adtam magamnak a leckét...

Ez a virágos oldal is rajta marad, mert bár ideiglenesnek szántam, a leendő tulajdonosnak nagyon tetszett.
A táska olyan jó lett a hajócskás virágokkal, hogy lefényképeztem, és beneveztem vele a 2hónap munkája játékra.


Meg jött az eredmény:


Ha megérkezik az ajándékom, akkor feltétlen megmutatom. Szeditnek itt is megköszönöm az ajándékot!!! Köszönöm!

Elkezdtem a másik táskát, de ez nem annyira haladós, mert fekete fonalból horgolom. De már az alja kész:
Igyekszem ezzel is haladni, mert a mónap végén szeretném átadni a tulajdonosának.

Ő valami ilyesmi tatyót szeretne, csak feketét. Próbálkozom valami hasonló felé haladni...

1 megjegyzés:

Gabella írta...

Jaj, de nagyon tetszik! Ilyet akarok én is!!!!!!!!!!!!!!!!