2011. február 15., kedd

Mire képes 20 dkg fonal és Te?

Megint van egy jó kis pályázat.
A fonalshop.hu közösen két fonalgyártóval, és az Amelie kézimunka újsággal pályázatot hirdetett.
Szerencsémre még időben elkészültem egy újabb hajócsipkével, amivel be is neveztem.
Szavazni lehet a munkákra itt: szavazás.


"Kétféleképpen szavazhatsz a fotókra:
1. A Facebookon az adott fotó mellett a "tetszik" gombra kattintva, vagyis lájkolva.
2. A Facebookon nem regisztráltak pedig kiválasztva a kedvenc fotó számát, elküldhetik az info@fonalshop.hu e-mail címre.
Azonos e-mail címről csak 1 szavazatot fogadunk el egy adott munkára, viszont több különböző fotóra is szavazhatsz."

Én a csengőlábú mesemadarammal pályáztam és a legújabb hajócsipkémmel:
Szavazzatok minél többen, fantasztikusak a nyeremények.
:D
A csillagot itt találtam a neten, John Yusoff tervezte. Érdemes a blogban körülnézni, nagyon szép munkák vannak fenn.

1 megjegyzés:

Frivolina írta...

ez nagyon szép! szavaztam is:) sok sikert!