2012. március 17., szombat

2012 húsvéti készülődés

Tudom, hogy még egy kicsit messze van, de már elkezdtem készülni a húsvétra, mert a tojások körbe hajócskázásához idő kell.
Eddig két tojás készült el.
Idén műanyag tojás az alap, amit 12 db-os csomagban vettem. Sajnos csak sárga volt, így egy kicsit korlátozottam a színhasználat, de azért megoldható :).
Az első egy piros gyöngyfonalból készült tojás. A motívumot Kirsten Wind Hansen mintája alapján készítettem, amit itt találtam meg: http://tatsakoolchallenge.blogspot.com/2011/04/easter-eggstravaganza-1.html
Az én verzióm ilyen lett:

A tojás két oldalára készítettem egy-egy mintát, majd egyszerűen össze varrtam a kettőt, így rögzítettem a tojáson.

A második tojás is gyöngyfonalból készült.
A minta pedig egy trükkön alapul.
A leírása itt található: http://www.paradisetreasures.com/evabroom.html
Magát a mintát én egy kicsit átvariáltam, hogy jól mutasson a tojáson. Ilyen lett:

Itt a rögzítést maga a hajócsipke megoldja, pont illeszkedik a tojás méretéhez. Ehhez persze az alsó kis virágmintát variáltam addig, amíg jó nem lett :).

2 megjegyzés:

Gerti írta...

Csodálatosak!Tavaly én is vettem egy hajócskát, de sajnos nem boldogultam vele. Remélem, egyszer majd én is megtanulom a használatát,mert olyan gyönyörű dolgokat lehet készíteni vele!

Agnes-Erzsebet. írta...

Szia ugorj be hozzam var egy meglepi. Remelem orulsz majd neki.