2012. december 30., vasárnap

2012 mézeskalácsai

Idén is készültek mézeskalácsok.
Az első sütésből egy kiló lisztből ennyi lett:
 A második adag tészta is egy kiló lisztből készült, és abból először két karácsonyfára való csillagot sütöttem, majd a többi tésztát is kiszaggattam, és kisütöttem. Kb annyi kalácska lett, mint az első adagból.
Mind a két karácsonyfát össze állítottam. A csillagokat egy saslik pálcára fűztem fel, és cukormázzal díszítettem. Vettem zizit, meg M&Ms csokit, és azokat raktam a mázra mint karácsonyfa díszt. Francia drazsé lett volna a legjobb, de azt sajnos nem kaptam. Majd jövőre! :)
Ilyen lett a karácsonyfa mézeskalácsból:

1 megjegyzés:

Frivolina írta...

csodásak!! sajnos nekem most az ilyesmi elmaradt, de nagy lelkesedéssel csodálom a másokét:) boldog új évet kívánok!