2009. szeptember 4., péntek

Barbie ruhák...

Nohát, az idő nem múlt el haszontalanul. A piros ruha mellé készülnek a többiek is.
Elkészült egy almazöld-natúr színű szoknya, hozzá almazöld-sárga felső.
Jószokásomhoz híven, csak úgy minta nélkül kezdtem el...
Képet nem tudtam csinálni, de idővel azt is szerkesztek be ide... :) Hiába, az átadáskor szerettem volna lefényképezni, de akkor annyira belemerültünk a játékba, hogy elfelejtettem! :(


Most pedig próbálok egy régi szabású kabátot horgolni, olyat, aminek a hátul, a derekánál ráncolás van, így ott buggyos lesz...
Majd ha jók lesznek a fényviszonyok fotózom ami kész van. :)
Itt az elején alul lesz még egy bordó szegély, mint fennt, és az alján meg olyan, mint ami a derekán van...
Az ujján is lesz bordó szegély, szerintem olyan ami a galléron van, mert a másik az túl nagy lenne... szerintem... :)

Ezen a képen jobban látszik a hátulján lévő ráncosítási kísérletem. De úgy nézem, ezen még dolgozni kell...
Meg persze befejezni...

Nincsenek megjegyzések: