2009. szeptember 7., hétfő

Hajócska! 2.0 :)

Folytatódik a lázam...
Először is, az esti tv-zés közben a koszorúk készülnek:
Íme amit toldanom kellett:


És még maradt a hajócskán egy koszorúra való:Közben kiszemeltem egy nagyobbacska fát is, amibe bele is vágtam a fejszémet, azaz a hajócskáimat :)
Ez az alapminta:
És ilyen lesz majd, ha össze is rakom...
A képeket egy fórumos társam találta valahol a neten, sajnos az eredeti készítőt nem találtam meg, ezúton is szeretnék tőle bocsánatot kérni hogy felraktam a képét, de ez annyira szép minta!!!
És ilyen az én előadásomban az alapminta:
Balra a kinyomtatott minta, jobbra az amit én követtem el:

1 megjegyzés:

Jolimama írta...

De jó, hogy benéztem.
örülök, hogy megint rendszeresebben lesz időd írni.
Nagyon szépen csinálod, szépek a csomók. Jolimama