2008. november 27., csütörtök

Hungarian Sampler SAL

Idén januárban megláttam egy felhívást, hogy részt lehet venni egy közös varrásban (SAL).
A téma a magyar mintavilágot bemutató mintakendő.
Nagyon megtetszett, és meglepett, hogy valaki egy ennyire hagyományos mintát szeretne hímezni, és amikor beindultunk, akkor az is nagyon meglepett, hogy nem csak magyarországon, hanem külföldön is nagy érdeklődést ért el a kezdeményezés.
Sajnos csak elkezdtem a kendőt, de nem volt rá időm hogy igazán lépést tartsak a többiekkel.
Mára már fejlődtem és tapasztaltam annyit a xszemezés terén, hogy újra elővegyem a mintákat, és az anyagot.
Kezdőként hát persze, hogy nem teljesen jó alapanyagot választottam.
Az aidával még nem fogtam mellé, de a fonallal annál inkább. Puppets-el kezdtem el, és most már nem akarok váltani, így ezzel hímzem végig.
Ilyeneket csináltak a többiek:
http://hunsamplersal.blogspot.com/

Ilyen lesz, ha elkészül:

Azaz nem teljesen, mert én rózsaszín – piros – bordó színeket választottam hozzá.

A tavaszi kezdeti állapot:

Szegény így volt sokáig a fiókban.

Azután november elején elővettem.
November 15-ei állapot:

Majd tovább öltögettem.
És öltögettem... és öltögettem.
Ez a november 27 reggeli állapot.

Nincsenek megjegyzések: