2008. november 27., csütörtök

xszemeseim

Kezdésnek:

A fonal:

Én anchort használok, de jó a rosace, vagy a vénus is.

A Puppets engedi a színét, így azt max csak bekeretezett képekhez használnám, vagy még arra sem. Csomósodik, és könnyen elfoszlik a szál.

Az anyag:

Én 18-as aida anyagra hímzek. Ez már elég aprószemű, hogy kétszállal elég szépen fedjen a fonal.

Minta:

Először kiszámolom, hogy mekkora lesz a kép, plusz ráhagyok pár sort, hogy legyen a keretnek hely. Perlé fonallal, vagy olyan színnel, ami nincs a képen, körbe öltöm a kép keretét. Attól függ, hogy mekkora a minta a középvonalat is megöltöm.

Ezután balról jobbra haladok, és felülről lefelé.

Eddig még csak pár képet készítettem.

Az első rögtön egy saját tervezésű minta.

Egy cinke:


Majd egy virágokbók női arcot ábrázoló kép.

E kettőt, még durvább szövésű kongréra hímeztem, puppets fonallal.

El is eresztette a színét a virág pirosa.



Utána kezdtem el egy salt, de erről majd bővebben….

Ajándéknak hímeztem egy liliomot Anyukámnak.

Ezt már aidára, és Anchor fonallal. Nagyon nagy élvezet volt a puppets után hímezni vele.



Mostanában hímeztem egy kis képet a barátnőmnek. Newton macit virágokkal.



Nincsenek megjegyzések: